Revista de povestiri

Zilele trecute am descoperit in curtea de la Green Hours o initiativa tanara si curajoasa, o revista de povesti scurte, purtatoare de papion si odihnind in asteptarea curiosilor pe o masuta pictata cu chipul unui motan mov - Motanov.

Mi-au placut atat forma grafica cat si entuziasmul cu care era prezentata, asa ca nu m-am putut abtine si am cumparat un exemplar, pe care si acum il mai rasfoiesc, mai am doar cateva povestiri si gata... Sunt povesti scurte, cat sa le citesti cand iei o mica pauza din fata calculatorului, cat sa te faca sa te intrebi daca imaginatia ta ar putea "coace" astfel de istorioare... O idee frumosa care sper sa mearga...

Ma bucura sa vad ca se mai fac lucruri din pasiune, din placerea pura de a scrie, din dorinta de a petrece timpul si altfel, scriind, visand, exersand imaginatia. Le-am cautat site-ul si am vazut ce planuri au, dar deocamdata sunt la inceput, au doar 4 luni, 4 numere... Precum un nou nascut care acum incepe sa desluseasca formele in lumina, ce cauta permanent vocea mamei si apropierea ei - revista asta isi cauta cititorii fara de care nu poate creste si nu poate supravietui. Nu poate invata mersul de una singura asa ca trebuie sustinuta, incurajata, impinsa de la spate ...

Asa ca va poftesc sa faceti cunostinta cu Revista de povestiri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Da, ştiu

Sunt lucruri